fbpx

Beanit® saa leveämmät hartiat ja strategisen aseman Raisiossa

Meistä tuli tänä keväänä osa Raisio-konsernia, mikä on suuria mahdollistava askel Beanitin matkalla. Mikä olisikaan Beanitille parempi koti kuin yritys, jonka tarkoitukseen on kirjattu Ruokaa suurella sydämellä – terveyttä meille ja maapallolle

Beanit® ja kasvipohjaiset ruokamme eivät jää tekemisineen Raision laidoille, vaan menevät suoraan ytimeen. Päivitetyssä strategiassa nimittäin kasvipohjainen ruoka on nostettu yhdeksi kolmesta painopisteestä. Kaksi muuta painopistettä ovat Benecol®-tuotteet ja kasvistanoliesteriratkaisut sekä kaurapohjaiset kuluttajatuotteet ja kaura teollisuuden raaka-aineena. Beanit® ja Härkis® nousevat samalla Raision vahvojen brändien joukkoon, jossa seuraa niille pitävät mm. Elovena®, Benecol® ja Sunnuntai®.

Beanit® ja härkäpapu istuvat Raision tarkoitukseen ja strategiaan kuin papu palkoon, ja olemme innoissamme, että kotimaisten viljelijöiden kasvattama härkäpapu muuttuu herkulliseksi ruoaksi jatkossakin Kauhavan tuotantolaitoksessa, Pohjanmaan sydänmailla. Sieltä alkaa Beanit®- ja Härkis®-tuotteiden matka, vie se sitten Kainuuseen tai Kaliforniaan.